Saturday, August 7, 2010

LAGI !!

masak !!
cerita lagi ..haha !!

kemarin kami ada kokum ..best juga la tapi kemarin aku lewat datang ..kemarin masa sampai ja aku terus masuk tapi before masuk tu aku angkat barang2 yang prlu di masak ..then aku terus pergi bilik masakan ..um ,aktiviti kemarin adalah memasak ..hihi :)

aku suka aktiviti ni ..best kemarin kami masak mee ..kami semua happy gila ..dapat jumpa dengan kak long ,kak ngah ,kak p.pie .kak dewi and ramai lagi la kakak2 and adik2 aku semua ..tapi bukan adik betul ar ..um ,kemarin sempat lagi aku ambil gambar masa memasak tu ..cikgu2 pun aku ada gambar juga ..best gila eh ..aku hapy betul kemarin ..hoho :D

then after masak tu kami makan la tapi kami bagi cikgu dulu yang rasa then baru kami rasa ..masa makan tu kami bagi hadiah dulu kepada peserta camping yang ikut hari tu ..kami dapat hamper ..ada coke ,ada conflax and banyak lagi la ..malas aku mau taip semua makanan kat sini ..nak tau aku dengan kak long ,kak sarita ,kak ngah and kak dewi tapuk2 ambil keropok mr.potato ..hahaha :D

awal2 lagi kami sudah ambil ..then kan ada conflax tu ,kami bagi2 la semua ..tapi ada yang tak mau so masih tinggal banyak lagi ..jadi aku dengan kak sarita yang makan ..sapanjang kokum tu conflax aku tak pndai2 habis ..aku makan jak ..kokum kemarin habis jam 11 cos cikgu ada meeting and ada p'tandingan futsal ..actually aku join futsal tu tapi team perempuan di batal kan cos tak cukup team ..kemarin aku lewat balik ..jadi sempat la aku tengok orang main futsal and datink ..haha :

aku datink dengan kawan2 aku la ..jangan kau fikir yang bukan2 ..gigit kau sana ..haha

best ..kami cerita2 lagi kemarin ..aku punya la ketawa jak dengan cerita dorang tu ..then masa tu juga aku main gitar ..hahaha :D

best nya main gitar ..hohoohohohohohohho :D





































































THE END !! hahaha :D

stamina mina bomba ,waka waka bomba

yell bomba !! i like it ..

No comments:

Post a Comment