Tuesday, July 27, 2010

KAWAN !!

aku tension sangat hari ni ..um macam ni cerita nya ..pada suatu ketika dulu ..haha ..aku main main je laa ..macam ni tadi kat sekolah aku ada masalah sikit jadi aku bad mood sangat sangat ..sampai la sekarang aku bad mo0d ..aku heran la ..kita ada kawan ni kan tuk happy sama2 ,share problem sama2 tapi jangan la sampai hal peribadi aku pun kau nak tau juga ..kau pikir kau tu parents aku nak tau semua nya ..eee tolong la ..aku tau juga nak jaga diri ..aku benci dengan orang yang suka buzy body ni ..apa lagi sampai nak bagi tahu parents aku ..tengok diri kau dulu bha ..jangan kau mau minta puji sana ..aku paling pantang la orang macam tu ..semua la kau nak tau pasal aku ..even aku tak nak bagi tahu pun kau da mula bising ..cakap itu la ini la ..akw tension dengan perangai kamu sudah ..jangan kongkong aku !!aku tak suka ..aku nak jadi diri aku !!tolong laa !!jangan nak buzy body pasal hal aku ..aku tau aku siapa tapi tolong la !!aku tak suka kamu buat aku macam ni ..aku tak kesah korang nak cakap apa tapi tolong jangan kongkong aku ..aku tak suka la !!lama sudah aku sabar dengan perangai kamu ni tapi sekarang aku da tak tahan ..even aku depan kamu macam biasa ja kan tapi dalam hati aku sapa yang tau ..kamu tak ambil kesah tentang hati aku ni ..sakit sangat kamu buat macam tu dengan aku ..aku tak tahan sudah !!aku rasa nak sangat2 cepat keluar dari tempat ni ..dulu aku fikir kamu la yang boleh jadi kawan baik aku tuk penganti kawan2 aku yang berada nun jauh di sana tapi malang nya kamu bukan macam dorang tu ..dorang je la kawan baik aku tuk selama nya ..aku tak sanggup sudah !!i hope you guys understand what i said before !!i hate people who like to buzy body ang jugde people from their looks ..!!judge yourself 1st before jugde us ..remember tht !!i hate you already !!i already halp you but now wht you do with me ?!you make me felt sad and want to cry ..you guys never make me happy but you guys make me sad and sakit hati ngn kamu ..!!!sudah la ..you guys just waste my time ..just say wht you want to say !!now i don't care !!but you need to know !!me tak kan duduk diam je !!

No comments:

Post a Comment