Saturday, July 17, 2010

I MISS MY OLD FRIENDS AT SMP !!

ini la kawan2 aku yang selalu jadi gila di sekolah ..
dulu aku kat smp pun macam ni juga ..aku ada kawan yang baik2 suma ..dorang suma sporting ..tak macam sekolah kat sini ...student suma tak sporting ..lau orang ada kesalahan ja kena ejek ..malas tul aku ..tapi berbanding dengan dorang ni baik ..malah otak semua sama nakal ..hihi ..c hana suka cari ehemm2 ..tp dia minat ja ..jangan kau fikir yang lain2 ..c fifi adalah budak yang cute sama macam c deeja ..even mata dia besar tapi nampak cute sangat2 ..bella ketua kelas yang sporting ..biar la kami bising masa cikgu teda ..tak juga dia marah malah dia pun bising juga ..haha ..ariesha budak yang baik and kadang2 dia ni susah sikit moe dengar cakap ..haha ..wany budak yang lawak ..wany and hana kadang2 suka gadu pasal ehemm2 ..hihi :)
aku rindu sangat2 kat students di sana tu ..ada wany,yayan and semua laa nama2 dorang tu ..tak tersebut sudah ..aku rindu dengan sandwich c yayan and aku rindu dengan nasi lemak c amy ..hahah :)
fuhhh !!kalau di ingt balik kan pasal makanan dorang tu kan semua nya sodap2 belaka ..apa lagi kat kantin tu ,makanan dia balik2 tukar2 ..sedap !!yummmy :)
aku suka ayam goreng di kantin tu ..hahah :)
sebelum masuk kelas kami selalu stay dekat depan pondok pengawal ..di situ la selalu hana dpt nmpk ehemm2 ..hana kalau kau baca ni kan ..hihihihih :)
dulu dorang ada ckp psal acapan tapi aku xtau sapa punya acapan ..hihihihihi
so until here dulu akw story psal dorang ..byk lg cerita dorang nie ..

No comments:

Post a Comment